Ten trend to wyciskacz łez. „Najlepsza wersja chwytająca za serce”

i

Autor: Fundajca Onkologiczna Cancer Fighters

Dolny Śląsk

Ten trend to wyciskacz łez. „Najlepsza wersja chwytająca za serce”

2024-08-28 18:58

Internet zalały tiktokowe przeróbki viralowej reklamy hotelu SPA ze Świeradowa-Zdroju. Bardzo szybko pojawiło się wielu naśladowców. Dołączyli do nich także policjanci, politycy, czy jednostki wojska. W wyjątkowy sposób trend wykorzystała Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. Ten film to wyciskacz łez.

Film reklamowy, który opublikował obiekt Elements Hotel&SPA w Świeradowie-Zdroju w ciągu zaledwie 6 dni obejrzano na TikToku ponad 3 miliony razy. 36-sekundowe nagranie stało się viralem i ma już ponad 350 tysięcy polubień i kilka tysięcy komentarzy.

W spocie wykorzystano tiktokowy trend robienia reklam w stylu „cringe”. Wszystko wygląda spontanicznie i nieco amatorsko. Widzimy pracownicę, która pokazuje poszczególne miejsca w hotelu, m.in. basen, recepcję, pokoje dla gości, restaurację, atrakcje dla dzieci, saunę, siłownię oraz wiele innych miejsc. Mówi jednak w specyficzny sposób.

– Widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt. Inspiracją do powstania jest oczywiście amerykański trend z TikToka o reklamach dla mężczyzn w prostym, humorystycznym, wręcz „łopatologicznym” stylu

– mówiła portalowi wirtualnemedia.pl Barbara Przybycień, współautorka viralowej reklamy.

Trend wykorzystali także policjanci z Wołowa, którzy w najnowszym nagraniu zachęcają do odwiedzenia wołowskiej komendy, przekonując, że jest tam fajnie i wesoło. Oryginalnie do tiktokowego trendu podeszła Fundacja Cancer Fighters.

„Tu badania, tu mój oddział”. Fundacja opublikowała poruszający spot

Poruszający film wpisujący się w trend panujący na TikToku opublikowała Fundacja Onkologiczna Cancer Fighters. Nagranie zrealizowano w budynku wrocławskiej kliniki Przylądek Nadziei, gdzie leczone są dzieci chorujące na nowotwory. Spot na początku zaczyna się wesoło, mała dziewczynka o imieniu Klaudia pokazuje recepcję i miejsce zabaw. „ Tu zjeżdżalnia, tu ciocia Ola, tu się bawimy” – słyszymy na nagraniu, ale po chwili nastrój się zmienia. „Tu chemia, tu moje łóżko, tu kują, tu leki” – wylicza dalej dziewczynka.

W ciągu jednego dnia film Fundacji Cancer Fighters zdobył niemal 1,5 miliona wyświetleń i tysiące komentarzy wzruszonych internautów.

„Najsłodsza wersja jaką widziałam”

„Tu chemia ... i ty mimo wszystko uśmiechnięty, wielki mały wojowniku jesteś wspaniały dużo zdrówka”„Najsmutniejsza wersja tego trendu”

„Najlepsza wersja chwytająca za serce”„Oooo aż serduszko mi szybciej zabiło. Najlepszy jaki oglądałam. Dużo zdrówka dla Wszystkich”

To tylko niektóre z wielu komentarzy na TikToku, Instagramie i Facebooku fundacji.

„Ze wszystkich stron docierają do nas pozytywne opinie i dzięki Waszemu wsparciu zebraliśmy kolejne ważne środki na leczenie podopiecznych.”

- napisała w komentarzu Fundacja Cancer Fighters