Komiczna reklama dolnośląskiego hotelu. Jest absolutnym hitem na TikToku!

i

Autor: TikTok/Elements Hotel & SPA

Dolny Śląsk

Ta reklama dolnośląskiego hotelu to absolutny hit na TikToku. Jego autorka dzieli się przemyśleniami

2024-08-26 11:05

Reklama Elements Hotel & SPA na TikToku stała się prawdziwym hitem. Zebrała ona już niemal 3 miliony wyświetleń. Internauci całkowicie oszaleli na punkcie tego 36 sekundowego filmiku, entuzjastycznie komentując nagranie. Występująca w nim Barbara Przybycień opowiedziała, dlaczego jej zdaniem wideo stało się takim hitem.

Genialna reklama Elements Hotel & SPA. To wideo podbija TikToka!

Real-time marketing w obecnych czasach jest jedną z najistotniejszych odnóg marketingu, o czym doskonale zdaje sobie sprawę Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. To strategia opierająca się na nawiązywaniu w swoich kampaniach do bieżących wydarzeń. We wspomnianym hotelu nagrano krótkie, 36-sekundowe wideo, na wzór amerykańskiego trendu z TikToka, który polega na humorystycznym stworzeniu reklamy przeznaczonej dla mężczyzn.

Samo wideo jest serią krótkich komunikatów, przedstawieniem miejsc, które odwiedzić można w hotelu. Występująca na nagraniu Barbara Przybycień oprowadza nas po Elements Hotel & SPA, pokazując m.in. basen, recepcję, pokoje dla gości, restaurację, atrakcje dla dzieci, saunę, siłownię oraz wiele innych miejsc. 

To ona występuje w TikTokowej reklamie hotelu. Barbara Przybycień mówi, jak nagranie stało się hitem

Portal Wirtualne Media dotarł do występującej na nagraniu Barbary Przybycień. Od 10 miesięcy pracuje ona w Elements Hotel & SPA jako specjalistka od social mediów. Jest również content creatorem oraz specjalistką marketingową. Jak zaznacza, w nagraniu krótkiego filmiku pomogła jej koleżanka z pracy, Sylwia Elias.

"Odzew na TikTikoku jest niebywale pozytywny jak na takie zasięgi i ilość komentarzy" 

- powiedziała serwisowi Wirtualne Media Barbara Przybycień.

Nagranie rzeczywiście wygenerowało wielkie liczby - według widocznych na TikToku statystyk, obejrzało je już niemal 3 miliony internautów, z czego reakcję zostawiło prawie 320 tysięcy osób. Pod filmikiem znajdziemy także ok. 7 tysięcy komentarzy, w których ludzie zachwycają się reklamą.   

"Widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt"

- dodała Barbara Przybycień.

Sama autorka nagrania jest z osiągniętych zasięgów oczywiście zadowolona. Przykład reklamy Elements Hotel & SPA pokazuje, jak wiele można osiągnąć przytomnym działaniem marketingowym, a także podążaniem za współczesnymi trendami. 

Małgorzata Ostrowska podbije TikToka. Wyjawiła nam swoje plany
Listen on Spreaker.