Otwarcie pierwszej restauracji Popeyes w Polsce
7 lipca 2023 r. we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim otworzyła się pierwsza w Polsce restauracja typu fast-food Popeyes. Pierwsi klienci mieli możliwość wprost z rozłożonego pomarańczowego dywanu skosztować panierowanych kurczaków. Zainteresowanie lokalem było duże i zaciekawieni fani burgerów i frytek godnie powitali Popeyesa.
Popeyes to jeden z największych rywali McDonald's i KFC na fast foodowym rynku. Obecnie posiada prawie 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się właśnie we Wrocławiu, dlatego wybór stolicy Dolnego Śląska jako miasta, w którym otworzy się pierwszy w kraju lokal Popeyes, nie jest przypadkowy.
Co można zjeść w Popeyes?
Sieć fast foodowych restauracji specjalizuje się w daniach opartych na smażonym kurczaku. Menu Popeyes zbliżone jest nieco do tego, które znajdziemy w KFC, jednak znajdziemy w nim również wiele oryginalnych pozycji, niedostępnych w innych restauracjach.
- Najbardziej rozpoznawalna jest Chicken Sandwich; kanapka, która szturmem podbiła świat od chwili wprowadzenia jej do menu. W Stanach Zjednoczonych ludzie ustawiali się w kilometrowych kolejkach, aby jej spróbować. Internet oszalał na jej punkcie, a filmy z wizyt w Popeyes® zdobyły miliony wyświetleń. Od tego czasu popularność Popeyes® tylko rośnie, także wśród szefów kuchni i celebrytów. Mamy nadzieję, że Polacy również oszaleją na jej punkcie - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.
Pierwszy Popeyes w Polsce otwarty! Na pomarańczowym dywanie duża kolejka [ZDJĘCIA]
Amerykańska marka ma już ponad 50 lat ale dopiero od niedawna zaczęła ekspansję na zagraniczne rynki. Od 2019 roku firma skutecznie rozbudowuje się w m.in. w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, a teraz rozpoczyna swoją przygodę na rynku polsko-czeskim.
- Wprowadzamy Popeyes do Polski i do Czech mniej więcej w tym samym czasie. Adaptujemy markę znaną na całym świecie i dostosowujemy ją do naszego rynku. To bardzo ekscytujące, mieć wpływ na to, jak zostanie ona odebrana w pierwszym kontakcie - mówi nam Kamila Węcka, Marketing Manager PL Popeyes - Chodzi nam o przekazywanie dobrej energii i pozytywnych wibracji - z takim nastawieniem wchodzimy do Polski. Mamy nadzieję, że zarazimy tym konsumentów - dodaje później.
Sprawdź TUTAJ co można zjeść w Popeyes.