Jak czytamy na dlahandlu.pl, Texas Chicken, amerykańska sieć restauracji typu fast food, znana z oferowania smażonego kurczaka, planuje wejście na polski rynek. Firma, której siedziba znajduje się w Atlancie w stanie Georgia, specjalizuje się w tej dziedzinie od momentu założenia jako Church's Fried Chicken w San Antonio w Teksasie w 1952 roku. Obecnie, pod nazwą Texas Chicken lub Church's Chicken, oferuje swoje produkty w wielu krajach, gdzie poszukuje potencjalnych franczyzobiorców.
Texas Chicken przekonuje konsumentów, że jej przekąski ze smażonych kurczaków to "ręcznie wytwarzane przysmaki, przyrządzane według tradycyjnych teksańskich receptur, opracowanych w czasach, gdy wszystko było prostsze, a ludzie przywiązani do podstawowych wartości ciężko pracowali, zmagając się z ogromnymi przestrzeniami i surowym klimatem Teksasu".
Restauracja oferuje swoim klientom smażone kurczaki. Posiłki obejmują smażoną okrę, surówkę z białej kapusty, puree ziemniaczane, kolbę kukurydzy, ciastka maślane z miodem i papryczki jalapeño. W menu deserowym znajdziemy kawałek ciasta z blachy Texas oraz szarlotkę. Od 1952 roku restauracje Church's Texas Chicken zaopatrują się w napoje od The Coca-Cola Company.
Texas Chicken na polskim rynku
Sieć Texas Chicken bacznie przygląda się polskiej gastronomii i zachęca do kontaktu przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem lokali franczyzowych. Jak informuje interia.pl, na początku czerwca br. nasz kraj odwiedzi Ignacio Barbadillo, dyrektor ds. rozwoju biznesu międzynarodowego, by zachęcać polskie firmy do współpracy i zaprezentować założenia umowy franczyzowej. Czy lokal ma szansę pojawić się we Wrocławiu? Miasto nasze lubi nowe wyzwania, a smakoszy smażonych kurczaków z pewnością nie brakuje. Więcej szczegółów na temat nowych placówek poznamy jednak dopiero po wizycie menedżera w Polsce.