Miłośnicy fast foodów w Wałbrzychu i okolicach zyskają wyjątkową okazję do spróbowania smaku, który podbił serca milionów na całym świecie. 7 marca w Galerii Victoria otworzy swoje podwoje pierwsza restauracja Popeyes w tym mieście. To część dynamicznej ekspansji sieci w Polsce, która w marcu 2025 roku uruchomi aż pięć nowych lokali w różnych regionach kraju. Wałbrzych zyska nie tylko smaczne dania, ale i wyjątkowy klimat nowoczesnej gastronomii.
Popeyes na mapie Wałbrzycha
Popeyes, marka, która zdobyła ogromną popularność dzięki wyjątkowej recepturze kurczaka marynowanego przez 12 godzin, rozciągającej się na klasyczną panierkę inspirowaną Luizjaną, nie zwalnia tempa. Pierwsza restauracja w Wałbrzychu to krok w stronę dalszego rozwoju sieci w Polsce. Goście Galerii Victoria będą mogli spróbować klasycznych dań w nowoczesnym wnętrzu restauracji. Otwarcie planowane jest na godz. 11:00, a w ofercie nie zabraknie także najnowszych hitów sieci.
Wałbrzych to tylko jedno z wielu miast, w których sieć Popeyes wkrótce zagości. Marzec 2025 roku to dla marki moment przełomowy. W sumie, oprócz Wałbrzycha, restauracje zostaną otwarte w Oleśnicy, Wrocławiu, Koszalinie i Katowicach. Wrocław zyska nowy lokal w hali Dworca Głównego PKP, a Katowice będą miały swoje pierwsze Popeyes w Galerii Katowickiej.
Co więcej, Oleśnica doczeka się także wyjątkowego Drive Thru, który będzie pierwszym tego typu punktem w regionie, a także trzecim w Polsce. Dzięki temu mieszkańcy Dolnego Śląska będą mogli zamawiać ulubione dania bez wychodzenia z samochodu – idealne rozwiązanie dla zapracowanych.
"Dynamiczny rozwój Popeyes w Polsce jest dla nas ogromnym powodem do dumy. Dziś mamy 11 restauracji w 6 różnych lokalizacjach, za chwilę będzie ich już aż 16 w 10 miejscach. Każde kolejne otwarcie to dowód na to, że Polacy pokochali smak naszego wyrazistego kurczaka prosto z Nowego Orleanu, a my konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju. W marcu debiutujemy w trzech nowych miastach, otworzymy drugą restaurację we Wrocławiu a pierwszą na dworcu kolejowym oraz trzeci Drive Thru w Polsce. Jesteśmy świadomi, jak wielu fanów naszej marki pyta o nowe lokalizacje – staramy się sprostać tym oczekiwaniom i zapewniamy, że Popeyes nie zwalnia tempa. Marzec to dla nas dopiero początek roku: przed nami kolejne lokale i miasta - Popeyes będzie stale rozszerzać swoją obecność na polskim rynku"
– mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce.
