Awaria Banku Millennium. Klienci nie dostaną się do swoich kont
Klienci Banku Millennium po raz drugi w tym tygodniu zmierzyć muszą się z awarią. Pierwsza miejsce miała jeszcze w poniedziałek, 28 października, kiedy to użytkownicy aplikacji banku mieli duże problemy z zalogowaniem się na swoje konta, a nie działały również płatności Blik. Wówczas instytucja z awarią poradziła sobie dosyć szybko, zapewniając, że została ona usunięta.
Od tego zdarzenia nie minęło nawet 5 dni, a klienci Banku Millennium znów mają te same problemy. W czwartek, 31 października, około godziny 9:00 pierwsze osoby nie mogły korzystać już z aplikacji mobilnej, a także straciły dostęp online do swoich kont. Podobnie jak w poniedziałek, po raz kolejny występują także problemy z płatnościami Blik.
"Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy na utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji"
- brzmi pojawiający się w aplikacji komunikat.
Skalę problemu doskonale widać w serwisie DownDetector.pl. Około godziny 9:22 pojawiło się tam blisko 2 tysiące raportów o awarii Banku Millennium. Choć z biegiem czasu liczba zgłoszeń zaczęła spadać, to niedogodności wciąż nie zostały naprawione.
W mediach społecznościowych swoje niezadowolenie wyraża wielu klientów banku. Jak przekazują, niektórym osobom aplikacja zaczyna działać po długim czasie ładowania, jednak większa część widzi po prostu przytoczony wyżej komunikat. Na ten moment przyczyny awarii Banku Millennium nie są znane. Co więcej, nie wiemy też, do której godziny możliwość korzystania z usług instytucji będzie ograniczona.