Miliczanie mają wiele pomysłów na wykorzystanie 300 tys. zł.
- Warto byłoby pomyśleć o remontach chodników w różnych częściach Milicza - mówi pani Patrycja.
- Proponuję wybudowanie stacji do ładowania samochodów ekologicznych - dodaje Maciej.
W podobnym tonie wypowiada się także pani Magda: - Myślę, że warto stworzyć system rowerów miejskich - przekonuje miliczanka.
- Postawiłabym na wyremontowanie dróg w naszej gminie - dodaje Zuzanna.
Nadszedł czas by te propozycje zgłaszać. W piątek 6 listopada wystartuje Budżet Obywatelski.
- Od 6 do 20 listopada będzie zgłaszanie zadań. Propozycje mogą składać wyłącznie mieszkańcy gminy, którzy mają co najmniej 16 lat. Taki projekt powinien być poparty co najmniej przez 20 osób - mówi burmistrz Piotr Lech.
Kolejnym krokiem będzie weryfikacja zadań i ogłoszenie listy zakwalifikowanych projektów. Głosowanie ruszy 18 grudnia.
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego gminy Milicz
- 6.11 - 20.11 - zgłaszanie zadań
- 21.11 - 4.12 - weryfikacja zgłoszeń
- 8.12 - prezentacja zgłoszonych projektów
- 8.12 - 11.12 - czas na ewentualne odwołania
- 8.12 - 16.12 - możliwość dopisania się do listy mieszkańców uprawnionych do głosowania
- 16.12 - prezentacja listy zakwalifikowanych zadań
- 18.12 - 13.01 - głosowanie
- 15.01 - ogłoszenie wyników
Wszystkie formularze, harmonogramy i regulaminy znajdziemy w sieci na stronie: www.milicz.budzet-obywatelski.org