- Popeyes dynamicznie rozwija się w Polsce, otwierając 20 lokali, z czego 8 w tym roku.
- Sieć zapowiada otwarcie 7 nowych restauracji, m.in. we Wrocławiu, Krakowie, Olsztynie i Częstochowie (Drive Thru).
- Ekspansja tworzy nowe miejsca pracy i jest odpowiedzią na entuzjastyczne przyjęcie marki przez polskich klientów.
- Sprawdź, gdzie powstaną nowe restauracje i dowiedz się, co sprawia, że kurczak Popeyes podbił serca Polaków!
Od momentu otwarcia pierwszej restauracji, Popeyes konsekwentnie buduje swoją pozycję w Polsce. Obecnie sieć liczy już 20 lokali, z czego aż osiem uruchomiono tylko w tym roku. Teraz marka uchyla rąbka tajemnicy i zapowiada kolejną falę otwarć, która ucieszy mieszkańców kilku dużych miast i aglomeracji.
Popeyes stawia na ekspansję. Gdzie powstaną nowe restauracje?
Najnowsze plany ekspansji obejmują aż siedem nowych lokalizacji. Jedną z najciekawszych jest bez wątpienia pierwsza restauracja w Długołęce przy ul. Wrocławskiej 52, która będzie działać w popularnym formacie Drive Thru. To świetna wiadomość dla zmotoryzowanych mieszkańców i osób podróżujących w tej okolicy.
To jednak dopiero początek. Nowe restauracje pojawią się także w:
- Wrocławiu (w galerii Wroclavia),
- Krakowie (w Centrum Serenada),
- Olsztynie (w Galerii Warmińskiej),
- Częstochowie (jako restauracja Drive Thru),
- Tarnowie (w Gemini Park),
- Gorzowie Wielkopolskim.
"Polscy goście przyjęli nas z ogromnym entuzjazmem, cieszymy się, że nasze restauracje stają się miejscem spotkań, gdzie liczy się zarówno wyjątkowy smak, jak i atmosfera" - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce. Jak dodaje, dynamiczny rozwój jest odpowiedzią na potrzeby rynku.
Przedstawiciele sieci zapewniają, że to nie koniec niespodzianek i do końca roku możemy spodziewać się kolejnych otwarć.
Strategia rozwoju i nowe miejsca pracy
Każde nowe otwarcie to dla marki starannie przemyślana decyzja. Sieć celuje w lokalizacje, które gwarantują łatwy dostęp dla klientów, zarówno w popularnych centrach handlowych, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych.
"Szukamy miejsc, które gwarantują doskonały dostęp dla naszych gości. (...) Otwarcia zawsze przyciągają ogromne zainteresowanie, a my tworzymy synergię z naszymi partnerami biznesowymi: korzystamy z potencjału świetnych lokalizacji, jednocześnie generując ruch i budując lokalne społeczności wokół naszej marki" - wyjaśnia Michał Różycki, Szef Ekspansji w firmie Rex Concepts, która odpowiada za rozwój Popeyes w naszej części Europy.
Warto podkreślić, że ekspansja to nie tylko korzyść dla smakoszy. Każda nowa restauracja to także kilkadziesiąt nowych miejsc pracy, co stanowi realne wsparcie dla lokalnych rynków.
Tajemnica smaku, który podbił Polskę
Założona w 1972 roku w Nowym Orleanie sieć Popeyes zdobyła globalną sławę dzięki unikalnej recepturze. Jej sekretem jest kurczak marynowany przez 12 godzin w mieszance przypraw inspirowanych kuchnią Luizjany, a następnie otaczany chrupiącą panierką.
W Polsce marka rozwija się w różnych formatach - od klasycznych lokali, przez punkty w strefach restauracyjnych galerii handlowych, aż po nowoczesne restauracje Drive Thru. Wszystko po to, by dotrzeć do jak najszerszego grona fanów i udowodnić, że miłość do smażonego kurczaka nie zna granic.
