Popeyes wraca do korzeni. Trzeci lokal we Wrocławiu jeszcze w 2025 roku
Popeyes – amerykańska sieć restauracji specjalizująca się w kurczaku w stylu luizjańskim – ogłosiła otwarcie trzeciej placówki we Wrocławiu. Nowy lokal zostanie uruchomiony w popularnym centrum handlowym Wroclavia. To właśnie we Wrocławiu, w 2023 roku, powstała pierwsza restauracja Popeyes w Polsce, a samo miasto od początku pełni kluczową rolę w strategii rozwoju marki.
Obecnie działają już dwa wrocławskie lokale Popeyes – w Pasażu Grunwaldzkim i na Dworcu Głównym PKP. Nowa restauracja w Wroclavii uzupełni tę mapę, zwiększając dostępność marki dla mieszkańców i odwiedzających.
Ekspansja Popeyes w Polsce nabiera tempa
Jak zapowiedziała Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes Polska, otwarcie we Wrocławiu to element szerszej strategii rozwoju sieci: "Wrocław jest nie tylko miejscem narodzin Popeyes w Polsce, ale również miastem z otwartymi i wymagającymi konsumentami, którzy cenią smak, jakość i oryginalność. Dlatego to naturalne, że stale umacniamy tu naszą obecność".
Oprócz Wrocławia, nowe restauracje Popeyes mają wkrótce pojawić się również w Warszawie (Galeria Mokotów i Arkadia) oraz w Krakowie (CH Bonarka). Obecnie sieć liczy 17 restauracji w całej Polsce i systematycznie rozwija się w największych miastach.
Kurczak z Luizjany, który podbił świat
Popeyes to marka znana z kurczaka marynowanego przez 12 godzin w mieszance przypraw inspirowanej kuchnią Luizjany i smażonego w chrupiącej panierce. W menu znajdują się m.in. słynne kanapki z kurczakiem, stripsy i klasyczne skrzydełka, a także dodatki w stylu amerykańskim.
Pierwszy lokal Popeyes powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie. Obecnie sieć ma prawie 4300 restauracji na całym świecie i należy do Restaurant Brands International – właściciela m.in. Burger Kinga i Tim Hortons.
Miejsca pracy i rekrutacja
Otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu to także szansa dla lokalnego rynku pracy. Popeyes prowadzi aktualnie rekrutację do zespołu, a oferty pracy można znaleźć na stronie: popeyespolska.olx.pl. W całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej za rozwój marki odpowiada firma Rex Concepts, która w 2024 roku świętowała otwarcie 100. restauracji Popeyes w Polsce. Firma działa także na rynku czeskim i rumuńskim, zatrudniając ponad 2,5 tys. osób.
