Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, niedawno wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie – robota Robbie, który serwuje klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot od niedawna funkcjonuje w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Zgodnie z założeniami, maszyna ma sama przygotować hot-doga w trzech prostych krokach. Najpierw przyjmuje zamówienie złożone na specjalnym ekranie, następnie zabiera się za przyrządzenie przekąski, a na koniec podaje ją klientowi. Prosto i szybko – dokładnie tak wygląda to na spocie promocyjnym sieci.
Rzeczywistość okazuje się jednak zupełnie inna. Przekonał się o tym jeden z użytkowników TikToka, który zamówił hot-doga, a otrzymał... samą kiełbaskę. Robot napotkał bowiem pewne problemy. Jakie? Zobaczcie na nagraniu:
Stanowisko sieci sklepów Żabka Polska
Otrzymaliśmy stanowisko od sieci sklepów Żabka Polska. Publikujemy je poniżej w całości.
"Robot Robbie, to niezwykle inteligentne urządzenie, choć raz na 1000 razy, podobnie jak człowiekowi, może zdarzyć mu się pomyłka w przygotowaniu hot-doga. Nie zmienia to jednak faktu, że urządzenie radzi sobie świetnie – zwłaszcza, że cały czas działa w fazie testów. Od początku swojej działalności Robbie przygotował dla klientów warszawskiej Żabki Nano tysiące hot-dogów.
W Żabce testujemy wiele rozwiązań bazujących na zaawansowanych technologiach, a robot Robbie jest jednym z najbardziej nowatorskich. Cały czas wsłuchujemy się w sygnały naszych klientów, monitorujemy incydentalne pomyłki i usprawniamy procesy. Mamy radość z tego, że możemy robić to wspólnie z naszymi klientami.
Klienta, który zgłosił nam potknięcie Robbiego zapraszamy na darmowego hot-doga… tym razem z bułką J ".